Перевізники маршрутів №№ 33 та 37 отримали останнє попередження

Вы согласны с этим?:
(голосов: 1)
Що ще мала зробити міська влада, щоб перевізники, які обслуговують маршрути за №№ 33 і 37 дотримувалися затверджених в умовах договору графіків та інтервалів руху? Упрошувати їх, сідати комусь до салонів мікроавтобусів поруч з водіями рано-вранці та після сьомої вечора, приковувати шоферів до керма кайданками, аби ті не втекли з маршрутів? Адже, як свідчать численні скарги рівнян, а також депутатський запит до міського голови від Валентина Демчука (і все підтверджується актами, що складені працівниками управління транспорту та зв’язку), на цих маршрутах вранці й увечері, в години, коли кількість пасажирів меншає, автобусів або немає зовсім, або з восьми лишається один чи два, для «відчіпного».
Тому сьогодні вранці майже два десятки підприємців-перевізників сиділи й червоніли на нараді, на яку їх закликали заступник рівненського міського голови Сергій Васильчук і начальник управління транспорту і зв’язку Віталій Миронюк.

Сиділи мовчки, бо вже розуміли: справи у них кепські. Кожен із них отримав під розписку попередження, що якщо в серпні знову не возитимуть людей за графіками, то з 1 вересня на їхні маршрути місто оголосить новий тендер. Ну а вони і їхні водії сидітимуть без роботи.

– Коли ціна на дизельне пальне підскочила скажено, ми згодилися переглянути для деяких маршрутів інтервали руху. Нехай маршрутки ходять після 19-ї через п’ятнадцять хвилин, та ми зафіксували, що якось за годину двадцять дві хвилини на маршруті не з’явився жоден автобус. Були випадки, коли пасажири взагалі не дочекалися автобусів на зупинках…

Сорок машин працює нині на 37-му маршруті, приблизно стільки ж – і на 33-му. На кожній машині – по два водії. Законодавство вимагає у разі розірвання договору за ініціативою міста, оголосити новий конкурс на маршрути повністю. Виходить, що страждатимуть не тільки ті, хто ігнорує графіки, а всі без винятку. Скільком людям доведеться шукати нове призначення своїм автобусам, за добру половину з яких власники ще виплачують кредити. Проте на цей непопулярний крок міській владі треба йти, бо місто мусить в першу чергу керуватись інтересами пасажирів. Їх – тисячі, а водіїв і підприємців – менш як сотня.

Сергій СНІСАРЕНКО
31 июля 2015 /
Источник: 7d.rv.ua
Комментарии
Loading...

НАПИСАТЬ КОММЕНТАРИЙ

comments powered by Disqus
Похожие новости

У місто повернеться перший автобус

У Рівному повторно засідав конкурсний комітет, щоб визначити перевізників, які надаватимуть послуги з перевезення пасажирів.

Визначились перевізники, які возитимуть рівнян

Повторне засідання конкурсного комітету по визначенню перевізників, які надаватимуть послуги з перевезення пасажирів, відбулося сьогодні у Рівному. На конкурс було виставлено три претенденти, які між

Тендер на пасажирські перевезення проминув незвично тихо

У Рівному відбувся тендер, який розподілив міські маршрути на 2015 рік.

Проїзд у маршрутках із малим потоком пасажирів дорожчати не буде

Чи варто підвищувати вартість проїзду в малорентабельних міських маршрутках? Із цим дуже непростим питанням нарешті розібралися влада й перевізники. І, як не дивно, прийшли до спільного, та ще й

Водії та перевізники маршруток Рівненщини ще місяць будуть під пильним оком ...

В області продовжено профілактичні заходи на пасажирському транспорті «Автобус – 2014».
Популярные новости
З початку року Центром обслуговування платників ДПІ у м.Рівному надано більше 14 тисяч адмінпослуг
Loading...